niedziela, 17 lutego 2013

Początek

Pomysł z założeniem tego bloga chodził po mojej głowie już dość dawno. Może dlatego, że zawsze brakowało mi miejsca, gdzie mogłabym pisać o wszystkim innym, niż o swoim życiu. Mam głównie na myśli jakieś moje cele, postanowienia (choćby odchudzanie), gdzie mogłabym sobie zapisywać swoje wagowe osiągnięcia bądź porażki, kosmetyki, których używam, bądź używałam, ale także i modę, jakieś zdjęcia, którymi się inspiruję bądź choćby moja własna recencja filmu lub książki, które ostatnio oglądałam, bądź czytałam. Brakowało mi takiego miejsca na to wszystko, także skoro już jest, nie pozostaje mi nic innego jak prosić was o wyrozumiałość i cierpliwość, ale już wkrótce ta strona na pewno zacznie działać pełną parą :-)


7 komentarzy:

  1. Co się stało z Twoim blogiem? ;o

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To mam Ci odpisywać tutaj? :)

    I masz strasznie ładny szablon na blogu! Kiedyś mi musisz wytłumaczyć jak to wszystko obsługiwać, bo ja jestem za głupia na takie rzeczy :D

    Nie chcę na razie o tym mówić, ale przyjdzie czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!

    Jeśli masz szafę pełną ubrań w których już nie chodzisz, serdecznie zapraszam Cię na imprezę w warszawskim Blue City http://www.facebook.com/events/409105989177541/

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w pisaniu bloga, wielu aktywnych odwiedzających oraz duużo weny w prowadzeniu go! :)
    Pozdrawiam, Michalina - Fashionably by M

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój nowy blog, a właściwie jego tytuł przypomniał mi film, który oglądałam wczoraj z Narzeczonym. "Wszystko, co kocham" - zabójczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo, powodzenia ;-)

    Nadal nie mam uprawnień do odwiedzania Twojego prywatnego bloga :((
    Nie wiem czemu...
    Teraz nie wiem gdzie mam Ci odpisywać.

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałaś mi tylko "już Cię dodałam" i nic więcej... Nie było linku w tej wiadomości.

    OdpowiedzUsuń